Mléčná dieta a pár informací o ní

15. září 2012 v 7:41 | Pája |  Diety

Mléčná dieta

Potřebné potraviny:
  • mléko*
  • tvaroh**
  • zelenina
  • ovoce
  • 30 dkg kuřecí (libové) šunky***
  • libové hovězí (na vaření, teď si nepamatuji, zda je to přední nebo zadní :D)
  • kuřecí maso na vaření
  • 2x termix, či pribináček (ten mi ale přijde vražedný, protože má kolem 11g tuku!)
____________________________________________________________________________
* Já piji polotučné, to odstředěné je vážně sajrajt...
** Nakupte ho hodně a doporučuju čistý, nízkotučný, né ty slazené a s příchutěmi.
*** Nekupte ji ale rovnou v tomhle množství, šunka se rychle kazí, tak po třech dnech ji můžete vyhodit, kupte si ji podle množství, které spotřebujete podle diety do tří dnů a pak běžte do obchodu znovu.


Průběh: Dieta trvá 13 dní, 14. den jíme vše normálně (tím se myslí, jak jste jedly a ještě s trochou toho omezování, né jíst úplně vše :D), 9. den se vše zase opakuje od prvního dne. V těle se změní metabolismus a další dva roky se při střídmější stravě "prý" nepřibírá. Není doporučeno ji držet déle než těch 13 dní. Pak musí být alespoň malá pauza. Denně by se mělo vypít hodně tekutin - min. 2 litry vody. Maso musí být opravdu libové a uvařené jen maximálně s bujónem. Radím nesolit, sůl zadržuje vodu v těle (vůbec omezit solení i potom). Nic nesmažit na pánvi! Pokud chcete, aby tato kůra měla vůbec nějaký smysl.

1. DEN

7:00 - 250 ml mléka
10:00 - 250 ml mléka
13:00 - 250 ml mléka
16:00 - 250 ml mléka
19:00 - 250 ml mléka

2. DEN

7:00 - termix / pribináček
10:00 - 150 g tvarohu
13:00 - 150 g hovězího uvařeného masa
16:00 - 150 g zeleniny
19:00 - 2 vařená vejce + 2 dcl čaje

3. DEN

7:00 - 100 g ovoce
10:00 - 100 g zeleniny
13:00 - 10 dkg šunky
16:00 - 250 ml mléka
19:00 - 150 g kuřecího vařeného masa

4. DEN

7:00 - termix
10:00 - 250 ml mléka
13:00 - 100 g zeleniny
16:00 - 100 g zeleniny
19:00 - 10 dkg šunky + 250 ml čaje

5. DEN

7:00 - 2 vařená vejce + 100 g zeleniny
10:00 -100 g zeleniny
13:00 - 150 g tvarohu
16:00 - 100 g ovoce
19:00 - 100 g zeleniny + 250 ml mléka

6. DEN

7:00 - 100 g šunky
10:00 - 100 g ovoce
13:00 - 100 g tvarohu
16:00 - 100 g libového masa (vařené kuřecí)
19:00 - 250 ml mléka

7. DEN

7:00 - 2 vařená vejce
10:00 - 100 g ovoce
13:00 - 250 g tvarohu
16:00 - 100 g libového masa
19:00 - 250 ml mléka

8. DEN

7:00 - 200 g ovoce
10:00 - 200 g zeleniny
13:00 - 200 g ovoce
16:00 - 200 g zeleniny
19:00 - 200 g ovoce

A opakovat!

A výsledek? Můžete být až o 8 - 9 kg lehčí!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ivy Ivy | Web | 30. září 2012 v 12:56 | Reagovat

Vypadá to zajímavě, možná po téhle dietě někdy sáhnu :)

2 Pája Pája | Web | 30. září 2012 v 13:18 | Reagovat

[1]: To určitě udělej :-) Znám i holku, která s ní taky hubne a fakt to funguje. A jestli se někdo bojí Jo-jo efektu, tak ať pak po dietě nejí zase normálně :D Musí začít jíst jinak, protože jsem někde četla, že každá změna v jídelníčku znamená váha dolů. Samozřejmě změny k lepšímu se myslí :D

3 replicas patek philippe replicas patek philippe | E-mail | Web | 15. ledna 2013 v 10:12 | Reagovat

Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is truly informative. Im going to watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!
http://www.palewatches.com

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama