14. 9. - Jídelníček

14. září 2012 v 20:52 | Pája |  Jídelníček

Dnešní ranní váha: 52,3 kg

Myslím, že pokud budu chtít skutečně zhubnout, tak budu muset přitvrdit. Zdá se mi, že jsem toho včera snědla až moc. Musím si zmenšit porce... a opravdu zapomenout na jakékoliv pečivo... i to tmavé. Mám výčitky z toho včerejšího másla v tom koupeném rohlíku :/ Jenže, co má člověk dělat? Na ovoce už bylo pozdě (bylo odpoledne) a hlavně tam malinkatý kelímek s ovocem stál 70 Kč! A nebyl čas.

Někde jsem četla, že třeba puding nebo želé celkem dobře zasytí. Tak si to zkusím udělat :-) Samozřejmě bez cukru ;-)
Nemáte někdo další rady ohledně toho, jak pořádně zasytit?

Snídaně: půlka malé mističky celozrných cereálií, 2 kostičky Dia hořké čokolády (tedy bez cukru)
Svačina: 5 raciolek
Oběd: troška rýže s kuřecími játry
Svačina: jablko, bílý 0% jogurt
Večeře: trocha rýže s cuketou, kari, chilli, sýrem (20%) a šunkou

Tekutiny: bílý čaj, voda, cola light, maté čaj
Pohyb / cvičení: 20 min kardio
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Škorica Škorica | Web | 14. září 2012 v 22:02 | Reagovat

Netreba sa nikam ponáhľať, máš skvelý jedálniček, len tak ďalej! (: Ja si robievam pudng, ale iba s vodou a sladidlom  bez kalórií - stéviou, môžeš skúsiť..alebo daj iba deci mlieka 0.5% a ostatok vodu, chutí to tak isto (:

2 Pája Pája | E-mail | Web | 14. září 2012 v 22:12 | Reagovat

[1]: Díky za tip :-) To určitě zkusím ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama